2010/10/23

Na és még azt is akartam írni, hogy hónapok óta küldi a testem a jeleket, hogy elég már, nem bírja tovább, évek óta szívom le, terhes vagyok, szülök, szoptatok, éjszakázom, miközben közel sem adok annyit neki, amennyit kiveszek belőle.
Most én is felhorgadtam, felfogtam, hogy baj lesz, ha így folytatom, testerősítő kúrába kezdtem. És szépítőbe is. Rendszeres vendég vagyok a fodrásznál, kozmetikusnál, műkörmösnél, még szempillám is lett, van tűsarkú csizmám, szűk farmerom, szolizom, és tervbe van véve a kondizás is (most végre, hogy rendben van a nyakam is), meg egy testkezelés, mert lassan ebadót kell fizetni a hasbőrömért, ami olyan, mint egy shar-pei, csak nem horkol (még).
Na most persze lehetne kötekedni, hogy mitől bírom jobban az éjszakázást, ha van műkörmöm, de aki látta már csoffadt önmagát szülések után, az tudja, mennyit is számít ez.
Meg az, hogy szerdán, a szokásos évi céges party-n jól kicsípve láttam a WTF tekinteteket, és isten áldja azt, aki kitalálta az alakformáló fehérneműt, de a cipőm is hiperszexuális volt, a sarokmagasságához pilótaengedély kell, de imádtam.
Most jön az én időm!

1 megjegyzés:

Akecsk írta...

Meg is érdemled és szükséged is van rá! és a csapatodnak is. Ha te magadat hiperszexinek látod, elégedett leszel, ha elégedett vagy magaddal sokkal jobb fej velük. Ez ilyen egyszerű. Hajrá! :)