2010/09/16

Hétfőn elmentem a hiperszuper gerincdokihoz, aki nem mellesleg igen jófej is. Három csigolyám mozdult el, egy a nyakamban, kettő a hátamban, végighúzta a kezét a gerincemen, és simán rányúlt arra a két pontra, ahol mocskosul fáj (a hátamban évek óta).
Klikk-klakk, helyre rakott, mint egy legót pár mozdulattal.
Nah másnap úgy elkezdett fájni a hátam, hogy előkapartam megint a cataflamot, konzultáltam ezzel-azzal, kiderült, hogy olyan régóta vannak a hátamban a csigolyák rossz helyen, hogy most a jó helye nem kényelmes az izmoknak körülötte.
Még két napig kinlódtam, de mára már egész jó a helyzet. A nyakam teljesen okés.
Kaptam egy névjegyet a dokitól, ott csinálnak nekem egy személyre szabott gyógytornát, amit otthon is csinálhatok.
Elegem van ezekből a fájdalmakból már, jó lenne, ha vége lenne...

Nincsenek megjegyzések: