2010/09/16

Filmklub

Eredet
Régóta nem láttam ilyen jól megcsinált filmet ebből a műfajból. Pörgős, jól összerakott, látványos.
Sanos nem bírom Leóka fejét, de azt el kell ismernem minden ellenszenvem ellenére is, hogy nagyon jó színész, és ahogy öregszik, úgy lesz egyre normálisabb a kinézete.
Aki szereti az ilyen típusú filmeket, annak kötelező, aki meg nem, az is nézze meg, ha nincs jobb dolga.

A Varázslótanonc
Teljesen rendben volt, bár Jurának más a véleménye. Szerinte teljesen átlagos volt, és csak néha mosolyodott el. De ő egy sznob, szóval az ő vélemény nem feltétlenül mérvadó egy ilyen film kapcsán. Kissé gonoszkodva azért megkérdeztem, ha ennyire unta, akkor miért aprította fel izgalmában az üdítős poharát szívószálastul a húzósabb jelenetek közben?
Szerintem műfajában mérve ez is egy nagyon jó film volt. Persze hogy tökéletesen kitalálható volt előre az egész sztori, de ilyen filmet nem is azért néz az ember, hogy meglepődjön (arra ott az Eredet pl, lásd fent).
A főszereplő srác kivételével az összes színész remekelt, és nem lepődnék meg, ha Nicolas Cage-re írták volna a szerepét eleve. Ráadásul vicces is volt és látványos, nagyon örülök, hogy megnéztük.

2 megjegyzés:

szlivkaszilvi írta...

húúú, én meg nagyon rossz véleménnyel voltam az Eredetről (mondjuk én bírom Leót, na nem mint pasit, hanem mint színészt), nekem egyáltalán nem volt meglepő semmi, szinte előre mondtam mi fog jönni, és túl sok is volt számomra a tipikusamerikaifilmes akciójelenet). Dehát különbözőek vagyunk mindannyian (még szerencse, nagybaj lenne, ha egyformák lennénk). Amúgy írhatnál a suliról is, plussz már jól el vagy maradva a felsőszintes képekkel:):).

szlivkaszilvi írta...

Iricc!!!! Írj már lécci valamit. Mindig olyan rossz érzésem van, amikor valaki, aki rendszeresen vezeti a blogját ilyen sokáig nem ír!!!!!!