2010/07/29

Filmklub
Adós vagyok egy csomóval, de rövid leszek :-)

The Twilight Saga: Eclipse
Ezt Jura megnézte velem a kedvemért. Ez a rész is jobb, mint a könyv, de nem volt magasan a léc, a könyvön alig bírtam átrágni magam. Jura a végén kicsit el is szundított.

Szellemíró
Ezt én néztem meg Jurával a kedvéért. Eddig sem rajongtam Polanskiért, eztán sem fogok. Kellemes film, semmi extra, kicsit erőltetett csakazértsemhepiend-befejezéssel.

Toy Story 3.
Emmával néztük meg, ő szerette, szerintem kicsit túl komolyra sikeredett, a három közül nekem ez tetszett legkevésbé. Engem picit zavar, hogy emiatt a nagy háromdézés miatt beleraknak a filmekbe egy csomó töltelék-jelenetet, csak hogy sziszegjen a nép a nézőtéren. Nem ez az első film, amin ezt érzem.
Azért aranyos volt, kellemes vasárnapi program, némi horror-áthallással.

1 megjegyzés:

Orlissa írta...

Huh, a Toy Storyra engem is elrángatott egyik barátom. Őszintén, már nem is nagyon emlékszem, hogy mi volt az első két részben. Dicsérhetik össze-vissza a kritikusok, nekem sem jött be túlságosan.