2006/09/26

Asszem ma kicsit kiakadtam.
A gyengébb idegzetűek ne is olvassanak tovább!
Azt hittem, szeptembertől már milyen űberkúúl lesz az én kis életem, beszoktatok ide, oda, oszt lógatom a lábam. Egyszuszra elmosogatok, meg nyugiba pisilgetek, akkor, amikor a szükség úgy hozza.
Ehhez képest volt egy fél napom, azóta betegek, göthösek, itthon vannak, és nyúzzák az idegeimet. Ráadásul még igazolásért is rohangálhatok.

Mai napon módszeresen cincálták az idegeimet kora reggel óta. Kicsi Emmám hosszas wc-re és bilire rohangálás után mégiscsak inkább a bugyijába helyezte el a kis csomagot (a bili mellett állva).
Majd lerántotta a bugyiját, és minden kigurult az új szőnyegre, ami ott volt. Iván rögtön ráugrott a témára, és én nem voltam elég gyors. Elmorzsolt egy golyócskát.
Kihordtam lábon egy enyhébb agyvérzést, és kirohantam vele kezet mosni. A bilibe bepakoltam a cuccot, és azt is kivittem.
Nem mostam ki egyből, a matériát lehúztam a wc-n, a bilit meg beáztattam tisztítószerbe.

Kicsivel később Emma felordított, anya pisileeeek!
Loholtunk ki, Iván is kiszökött velünk. Amíg Emmát ráültettem a wc-re, Iván felmászott a csaphoz, és magára borította a beáztatott bili tartalmát. Mire őt lerántottam onnan, és lekaptam róla az átázott cuccot, Emmára tévedt a tekintetem, aki éppen a wc kefét markolászta nagy vidoran.
Rögtön beugrott Fábri...

Ott egy pillanatra meglegyintett a teljes skizoid beborulás. A vér elöntötte az agyamat. Bevallom, a maradék józan kis pisla észmaradékomnak köszönhetem, hogy kitessékeltem a gyerekeket a fürdőből, és a dühömet a bili erőteljes kézmosóhoz való csapkodásában vezettem le.
Így is megszeppentek. Még mindig vöröslő fejjel megmostam a kezüket, Ivánt komplett át is öltöztettem, majd felvittem őket a szobájukba. Rájuk csuktam a rácsot (így nem tehettek kárt magukban), és kimentem elszívni egy szál cigit.
Tudták, hogy most túlmentek minden határon. Hangjuk sem volt, mire visszamentem Emma ágyában feküdtek összebújva a takaró alatt.
Még mindig hasogat a fejem.
Nem akarok több ilyet, nagyon nem...

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jesszus!!!!!

Névtelen írta...

Teljesen jól levezényelted, fő, hogy add ki a gőzt magadból is, de meg kell mondjam, nem irigyellek ezért a "kalandért". Nálunk is volt egy-két meleg pillanat, amikor folyt-esett-tört fél órán belül minden, én nem tudtam ilyen jól viselni.

presh írta...

nem is azzal van bajom, ha neha-neha megesik egy ilyen nap, mert nekem fat lehet vagni a hatamon, a legvegsokig inkabb csak rohogok az ilyeneken.
itt az volt a baj, hogy akkor mar lassan egy hete 0-24-ben borzalmasan viselkedtek. mint egy ketszemelyes buntetohadjarat. egesz nap vinnyogas, szemtelenkedes, kekeckedes. ez volt az a pont, mikor elfogyott a cerna...

az a legremisztobb az egeszben, hogy egy hajszalon mult, hogy nem a gyerekek fejen csapkodtam azt a bilit, hanem a kezmoson...

Névtelen írta...

szerintem jó voltál
basszus, én már bőgtem, csapkodtam, teli torokból üvöltöttem volna. te meg leírod ilyen viccesen :)))

Névtelen írta...

De mégiscsak a bilit választottad, ez is jelzi, mennyire ügyes vagy :-) Istenem, annyira beugrott, hányszor vagyok én is ilyen állapotban, és olyan büszkeség, ha a bilit választom a gyerekek feje helyett :-)(eddig enyimek is megúszták)
Mondjuk a tieid extra kreatívok akcióikban, azt kell mondjam...
Kriza