2012/01/19

A szokásos kis eltűnés

Mert hogy igazából semmi sem történik... Leesett a hó, aminek én nem örülök, de a gyerekek nagyon. Így történhetett, hogy a reggel 8 óra a kertben talált, Miloskát vontattam szánkón körbe-körbe. Úgy emlékeztem, hogy ezek a dolgok külön-külön (hó, hideg, reggel, szánkó) nagyon utálatos dolgok. Aztán kiderült, hogy együtt viszont lehetnek akár mókásak is.
Aztán még a nyulat is kipucoltam, és mondhatni azt is élveztem. Ezen a ponton pedig megállapítottam, hogy nincs mese, öregszem, ami végülis ebből a szempontból nem is olyan rossz, sokkal nyomasztóbb, ha csak tologatom a tennivalókat, nyavajgok, semmi sem lesz meg, és még bűntudatom is van a végén.
Tisztára új élet, meg minden.
Kéretik nem röhögni, elkezdtem újra a flylady-t, és most megy is. Nevetséges, mondom én, öregszem...
Azontúl tegnap szappant főztem egy barátnőmnél, ami egy előtörőben lévő új hobbi, nagyon, nagyon élveztem, megtanultam egy csomó fortélyt, közben mindenféléről locsogtunk.
Na tehát ezek mind rettenetesen unalmas dolgok, ezért is nem írom tele a naplómat.

3 megjegyzés:

moes írta...

és azzal mi van, hogy keresel munkát?

presh írta...

semmi, a hátam közepére púpnak a munkakeresés, kb. úgy hiányzik...

Halasi Tünde írta...

Engem a szappanfőzés érdekelne, főleg a fortélyok. Szívesen olvasnék róla, én is tervezem már egy ideje, de nekem senki nincs a környezetemben, akitől elleshetnék fortélyokat.