2006/12/14

Hát végre itt vagyunk Londonban. Mintha haza érkeztem volna. A Piccadilly Circus nyüzsgése olyan otthonosan hat rám, mintha mindig is itt éltem volna. Tegnap este beültünk a "kedvenc" stake house-unkba, és felfaltam az engem minden Londonban töltött első estémen megillető medium stake-emet...

Ma Jura kora reggel elrohant, egyedül mentem reggelizni. Kicsit kiríttam az öltönyös-nyakkendős üzletemberek tömegéből, a farmer miniszokynámban, fehér, majdnem sportcipőmmel. Aztán mikor úgy fél kilenc körül útra keltem, az utcák üresek voltak, az üzletek még zárva. Szinte egyedül baktattam a Regent Street széles járdáján.
Megfogadtam, hogy nem shoppingolok, de könyörgöm, itt lakom a legnagyobb bevásárlóutcák központjában, innen nem elindulni shoppingolni akkora emberi lelkierőt kívánna, amekkorával én nem rendelkezem.
Egész nap mászkáltam, végig a Regent-en, és kicsit még az Oxfordon is.
Egy idő után már akkora tömeg volt, hogy nem volt nagy élvezet az üzletekben tolongani.
Példás önuralmat tanusítottam, kizárólag gyerekruhát vettem, igen kis összegben. Ráadásul találtam öt fontot is.

Jura hazaszaladt egy órácskára, majd robogott is tovább üzleti vacsira, én meg azt hiszem még csavargok egy kicsit itt a környéken. Vacsizni nincs kedvem egydül beülni, azt hiszem marad egy Eat!
Tegnap éjfélkor még dugó volt, és hatalmas embertömegek hömpölyögtek az utcákon.

Töltödöm kozmikus energiával, olyannal, ami csak Londonból árad.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Alig egy hónapja még én is pont ezeket a járdákat koptattam, de nekem nem volt ilyen önuralmam:).

Névtelen írta...

Nekem meg Amsterdam adja ezt az érzést... Én oda tudok "haza"érkezni...
Nem is kell soppingolni, elég csak ott LENNI...
Élvezd az élményt!

Névtelen írta...

Hazaértetek vajon? Eszembe jutottál, ahogy néztem ma a Híradót...

Névtelen írta...

nekem is a ködös repteres késésekről egyből iriccék jutottak eszembe ...
remélem ez a kellemetlenség nem találta meg őket