2005/10/20

Ma reggel sétáltam egy nagyot a Hyde Parkban, és szó szerint a mókusok elé vetettem magam. Bár itt nem olyan szelídek mint a St. James-ben, de azért jófejek. Az idő napos volt, kicsit csípős, szeles. Arra gondoltam hogy Emma és Iván mennyire élvezné az ittlétet. Kacsák, galambok, mókusok, lovasrendőrök, és hatalmas végtelen zöld park.
Lényegesen többet értek a hozzám angolul beszélő emberek mondanivalójából mint régebben. Pedig nem nagyon tanultam közben. Mindenesetre furcsa.
Megnézegettem a régebbi post-okat, és hát szörnyű, látszik hogy nincs lehetőségem szerkeszteni ezt a blogot. Régi képek még megvannak, de újak már nem, és amióta nem én teszem fel a post-okat már képek sincsenek. Pedig tudnék jókat.
Otthon elővakarom a régi képeket, és felpakolom amik most nem látszanak, és az újakhoz válogatok megfelelőket. Becsszó meg minden...

Nincsenek megjegyzések: